پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230036
بايد قانون را اصلاح کنيم تا افراد مؤثري در مجلس داشته باشيم
تاریخ انتشار : 1398/11/13 09:05:48
نمایش : 1400
سخنگوي شوراي نگهبان گفت: در شوراي نگهبان براي نگهداري پرونده‌ها بايد چقدر بپردازيم؟ اينها هزينه‌هايي است که تحميل مي‌شود؛ بايد قانون را اصلاح کنيم تا افراد مؤثري در مجلس داشته باشيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عباسعلي کدخدايي سخنگوي شوراي نگهبان با حضور در برنامه تلويزيوني «نگاه يک» در خصوص بررسي صلاحيت‌ها اظهارداشت: در بررسي صلاحيت‌ها يک مقطع هيأت‌هاي اجرايي را داريم و کار در نهايت به هيأت‌هاي نظارت شوراي نگهبان در نهايت ارسال مي‌شود.

وي افزود: بالاي ۱۶ هزار ثبت نام داشتيم و باعث تأسف است که نتوانستيم شرايط درستي را فراهم کنيم. هيأت نظارت منصوب از سوي شوراي نگهبان وظيفه دارد همه آنهايي که هيأت اجرايي بررسي کرده را بررسي کند. در بررسي اول شانزده هزار نفر به چهارده هزار و پانصد نفر رسيد که بار بسيار زيادي بود.

کدخدايي گفت: افرادي را داريم که بيکار هستند و ثبت نام کرده اند. در شوراي نگهبان براي نگهداري اين پرونده‌ها بايد چقدر بپردازيم؟ اينها هزينه‌هايي است که تحميل مي‌شود؛ بايد قانون را اصلاح کنيم تا افراد مؤثري در مجلس داشته باشيم.

منبع: مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html